Pārmaiņas dzīvē

Standard

Mēs vienmēr atrodamies vilcienā, kur ir stacija Darbs, Mājas, Skola, Brīvais laiks.

Tuvojas pavasaris, jauns enerģijas lādiņš, lai iesāktu jaunus darbus. Darbus, kas nav saistītu ar manu ikdienas darbu. Mans ikdienas darbs ir sasniedzis robežu, kad nāk pār mani tāda kā saprašana par to, ko tad vēlos dzīvē darīt.. Un mana izvēlētā profesija, iespējams, nebūs mana nākotnes izvēle. Kāpēc tā? Tādēļ ka manis izvēlētā sfēra Mārketings ir pilnīgi viss, sākot ar pareizi uzrakstītu e-pasta vēstuli, beidzot ar putekļiem savā un citos kabinetos, jo vai tad tā mēs reprezentējam savu uzņēmumu, netīru, putekļainu un valodu bez epitetiem un citiem izteiksmes līdzekļiem? Brīdi, kad no tevis sagaida, ka darīsi visu un par to atbildēsi, sāc aizdomāties, vai man tiešām to visu vajag, diez vai kāds man pateiks paldies un apmaksās SPA pēc stresa pārņemtā un negulētām naktīm.. Atbilde ir Nē, jau pārbaudīts. Un tie kuri saka, kāpēc, lai kāds teiktu paldies vai vēl muļķīgāk apmaksātu SPA, tā taču ir pieredze, sasniedz kaut ko u.c. nejēdzības. Padomājiet vēlreiz!

Vai tiešām ir kāds cilvēks, kas mīl savu darbu, es domāju, patiesi mīl un ir līdz mielei ieinteresēts visos procesos ? Vai varbūt tās ir mainīgas emocijas? Par sevi jāsaka, ka tās ir ļoti mainīgas emocijas. Ir dienas, kad atlūgums būtu vislabākā izvēle un dienas, kad es varu, es daru, man pat patīk.

Darbs vai ģimene, proti, bērni, pamperi un nemazgāti mati ? Kaut kādā periodā, iespējams, ka jā, bet bērni, smaids, pirmā skolas diena, brīvs cilvēks ar brīvu domāšanu bez aizspriedumiem, bet ieaudzinātām vērtībām. Ir kur tiekties!

Lai 2015. gads ienes izmaiņas manā dzīvē!

Komentēt

