Kad bail no izvēlēm un dzīves iespējām

Standard

 

Kāda ir tā sajūta, kad kāds mēģina tevi kontrolēt un padarīt mazāku, melnāku kā esi, šo sajūtu laikam ir izbaudījis ikviens. Cits biežāk, cits retāk. Kā ar šādu sajūtas radīšanu cīnīties?

Dzīvē vispār kā pēc ābeces nekas nenotiek. Vienmēr cilvēki mēdz baidīties riskēt, cīnīties par sevi, par savām iespējām. Liekas, ka drošāk ir dzīvot savā pasaulē, kas neapšaubāmi ir daudz ērtāk un patīkamāk, kā izkāpt ārpus savas komforta zonas.

Es vienmēr esmu centusies strikti dzīvot savā komforta zonā un man tas vienmēr ir ļoti paticis, bet vai , tāpēc, ka vecāka kļūstu, vai tāpēc, ka apnika būt bailīgai un ērtai ikvienam, gribēju un joprojām daļēji gribu izmainīt visu savu dzīvi. Nē, es neceru, ka būs kā filmās, tā tik tiešām realitātē tā nenotiek, ne vienmēr pareizie cilvēki un situācijas pareizi saslēdzas.Tāpēc jau tā ir realitāte, kur viss ir mainīgs, pat vērtības. 

Savu dzīvi esmu izmainījusi par 180 grādiem, vēl palicis pēdējais posms, kas jāpabeidz un esmu ar vienu kāju iekšā jaunajā. Un tieši šis viens posms, kas japabeidz, moka mani ikdienu, nervi neiztur, noskaņojums nemitīgi mainās, gribās savu nepatiku, sāpi izkliegt, bet saprotu, ka nevaru, ir jābūt nosvērtai, un jādomā loģiski. Emocijām ļauties nedrīkst. 

Image

 

Tā ir negatīvā puse. Ir vēl neapšaubāmi arī pozitīvas emocijas par visiem notikumiem, kuri pašlaik notiek un notiks. Es vienmēr esmu baidījusies no visa jaunā, šogad šī mana īpašība ir krasi mainījusies. Jā, es joprojām baidos, bet tās bailes ir vairāk kā interese par to kā nu būs.  Esmu par sevi pārsteigta. Tomēr jāpiebilst, bail ir, bet mazāk. Bail ir palikt šeit esošajā vietā, bet nav bail doties tālāk.

Gan jau saprotams, ka šis raksts ir par darbu, par darba iespējām par aiziešanu no esošās vietas un došanos uz jaunām otrajām mājām.

Kas ir labs darbs? Laba alga, kolēģi un viena viļņa, aktīva, pozitīva sadzīve un , protams, pats galvenais sev saistoši, interesanti darba pienākumi. Cik bieži tā gadās reālajā dzīvē? Drīz uzzināsim.

Image

Komentēt

