Darba intervija

Standard

Es intervēju un mani intervē.

Abās pusēs izjūtu uztraukumu. Gribu justies un likt justies ērti.

Ir cilvēki, kuri ierodas uz interviju, un ir tādi, kuri izvēlas neierasties. Kāpēc, cilvēki sūta CV, ja nav ieinteresēti konkrētajā vakancē? Vai sūta, jo it kā grib strādāt, it kā vajag naudu, it kā grib kaut ko darīt? Kā cilvēks, kurš nav ieradies uz norunāto dabra interviju jūtas? Viss vienalga, noignorē to konkrēto laiku, kad viņam/viņai vajadzēja jau atrasties pārrunu zālē? Kas to ietekmē? Vai tiešām tās būtu bailes no darba intervijas?

Image

Kāpēc es devos uz darba interviju?

Devos, jo labu laiku iepriekš sapratu, ka vēlos mainīt darbu – 3 gadi vienā uzņēmumā – zinu,ka nav jau tik daudz, bet ir BET. BET ir tāds, ka šis bija mans pirmais nopietnais uzņēmums, kur strādāju. Aizgāju strādāt, kad studēju augstskolā. Nu jau 3 gadi pagājuši, sapratu, ka mani īsti neapmierina tas, kā uzņēmums motivē mani, atalgojums, darba vide (ofiss). Iedomājieties, man nepatika mans ofiss – telpa! Ofisa telpa pati par sevi jau tīri okei, bet tur nebija logi. LOGI!! Es varētu raudāt, lai Jūs mani saprastu, cik izmisusi es biju, jo neredzēju ne sauli, ne lietu, neko, tikai SIENU, veselas 4 SIENAS!

Numur 2 – motivācija. Kā motivēt darbinieku, lai darbinieks motivācijas rezultātā neaizietu? Būsim atklāti numur viens – ALGA , numur divi – attieksme no vadības puses, vēlams pozitīva un ieinteresēta, numur trīs – kopēji uzņēmuma pasākumi. Darbs ir otrās mājas, kāpēc, lai darbinieks nevarētu justies ērti. Kad esmu labā omā, tad  es varu visu, Ja es mājās esmu labā omā, tad es varu uzpost, gatavot un tā tālāk, tātad loģiski, ja es darbā jūtos novērtēja un motivēta, es taču labrāt darīšu visu , lai uzņēmums veiksmīgi darbotos.

Numur četri – neuzlikt papildus pienākumus, vismaz ne ilgstoši,  kas neietilpst darba aprakstā. Lai vai kā, bet cilvēkam tak paliek tikai 2 kājas, 2 rokas , viena galva.Image

Tas vēl nav viss, bet es noguru no rakstīšanas. Turpinājums sekos.

Komentēt

